Uppdatering

Hej alla där ute! Nu var det ett tag sedan, eller hur? Närmare bestämt 2 månader... Jag saknar fanficen förbaskat mycket! Jag har märkt att många har undrat var jag tagit vägen. Har jag slutat? 
Jag har nog inget riktigt svar på det. Jag bestämde mig för att skippa novellen ett tag, satsa på skolan och ridningen. Men jag saknar det så mycket. Jag ska verkligen försöka skriva så fort jag får en ledig tid, I promise. 

Men grejen är att jag tycker det är så jäkla kul att skriva noveller efter sin egen tanke. Så snälla, bli inte sura och tro att jag har lagt av, för anledningen är att jag bara inte haft tid. Evelina och jag har även försökt satsa på bloggen nu, Miles Apart. Så ja, det är rätt så mycket nu. 
 
Redan nu ska jag försöka skriva på kapitel 11. 
Ni ska veta att ni är bäst! Jag har fortfarande runt 40-50 besökare per dag, det gör mig så jäkla lycklig. Och alla kommentarer? Ni är för underbara. 

Jag kommer tillbaka med uppdatering, vänta bara! Puss ♥ 
Kommentarer
Annie

Puss baby

2013-03-06 @ 12:34:14
Julia

Fortsätt!

2013-05-13 @ 21:17:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0